czwartek, 14 kwietnia 2016

Surprise...czyli niespodzianka

   Dzisiejszy dzień nie zapowiadał, że wydarzy się coś niezwykłego...A jednak!
Miałam dziś dyżur na przerwie i chciałam sprawdzić jak zachowują się moi uczniowie. Dlaczego wszyscy zgromadzili się przy auli? Dlaczego siedzą tak podejrzanie cicho? Skradałam się powoli, żeby nakryć małych "psotników" na gorącym uczynku. Niestety kilka osób z klasy zauważyło mnie i podniosło alarm. Dostałam chwilowy zakaz wstępu.... Uspokoili mnie jednak zapewnieniem, że nie robią nic złego. Po przerwie zastałam moją klasę grzecznie stojącą przed pracownią z ładnym plakatem „Przepraszamy za wszystko, co złe". Wzruszyłam się bardzo...Dziękuję za tę chwilę...


Moja odpowiedź-na laptopie ;-) 
DD.

3 komentarze :

  1. Anonimowy4/14/2016

    Proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/15/2016

    nasza Pani jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/10/2016

    to należało się dla naszej kochanej pani Dorotki.
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie postem. Komentarz będzie udostępniony na blogu po zaakceptowaniu przez moderatora.