czwartek, 14 kwietnia 2016

Nasz wicemistrz!

W niedzielę 10 kwietnia 2016, byłem w Supraślu na wyścigu rowerowym. Była to jazda na czas po asfalcie. Zająłem drugie miejsce  i zdobyłem srebrny medal. Emocje były ogromne. Mój tata też jechał, ale nie w mojej kategorii. Jechało się pojedynczo.Co pół minuty startowała jedna osoba. Kto przejechał najszybciej, wygrywał. Pojechał też mój kolega z klubu MTB Suwałki, Michał. Było bardzo fajnie. Warto tam pojechać, nawet nie biorąc udziału w wyścigu.

Mikołaj Sz.
Informacja na portalu Niebywałe Suwałki

4 komentarze :

  1. Cieszę się, że do sukcesów w naszej klasie doszedł, a właściwie „dojechał” sukces sportowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/14/2016

    Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/15/2016

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/15/2016

    Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie postem. Komentarz będzie udostępniony na blogu po zaakceptowaniu przez moderatora.