poniedziałek, 30 maja 2016

Jazda rowerem- moja pasja!

29 maja 2016 r. były moje urodziny, ale tak wypadło, że akurat w tym samym dniu miałem wyścig w Mrągowie. Pojechałem. To były Mistrzostwa Warmii i Mazur Szkółek Kolarskich. Wyścig odbywał się na ulicach Mrągowa. Trasa była szybka i trudna, ze względu na zjazdy i ostre zakręty. Z tego powodu kilka osób nie ukończyło nawet wyścigu. Był jeden długi i bardzo stromy podjazd i to właśnie z niego wjeżdżało się na metę. Przez cały wyścig ciężko pracowałem i wjechałem na metę jako pierwszy! Byłem bardzo szczęśliwy! Ta wygrana to najlepszy prezent urodzinowy jaki mi się przytrafił!
Ten mój sukces związany jest z tym, że chodzę na szkółkę kolarską. Każdy z nas może się tam zapisać. Niedawno był wywiad w Radiu Białystok na ten temat. Zachęcam wszystkich, warto!


Mikołaj Szeliga




Skąd się wzięła moja pasja?- film:
     
                     Click to play this Smilebox slideshow


9 komentarzy :

  1. Gratulacje!Z radością dowiaduję się o Twoich rowerowych wyczynach! Super wypadłeś w wywiadzie w Radiu Białystok. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/31/2016

    Wspaniały rezultat! Wielkie gratulacje dla wszystkich, którzy się do przyczynili do tego sukcesu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/02/2016

    Brawo Mikołaj! Rozwijaj swoją pasje nie zatrzymuj jej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/09/2016

    Brawo! Mikołaj,życzę dalszych sukcesów Marysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/10/2016

    gratulacje Mikołaj trzymaj tak dalej.
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6/10/2016

    Gratulacje Mikołaj trzymaj tak dalej.
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6/10/2016

    Brawo!Mikołaj oby tak dalej Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/21/2016

    Dziękuję za miłe słowa, Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie postem. Komentarz będzie udostępniony na blogu po zaakceptowaniu przez moderatora.