piątek, 18 marca 2016

17 marca- Święto Irlandii w naszej szkole

 17 marca obchodziliśmy dzień świętego Patryka. Oliwka, Lena, Weronika i Alessia i ja ubrałyśmy się na zielono, chodziłyśmy po wszystkich kasach i zachęcały do tańca i wspólnego śpiewania. 
Najpierw krótko przedstawiałyśmy historię Świętego Patryka, zwyczaje i tradycje związane z tym dniem.

"Dzień świętego Patryka to święto obchodzone 17 marca w Irlandii, na cześć patrona tego kraju. Tego dnia odbywają się na ulicach parady, ludzie mają dzień wolny od pracy i wszyscy ubierają się na zielono"...To tylko krótki fragment naszego wystąpienia.
e
Dzieci chętnie włączały się piosenek i tańca Leprechauna. Cieszymy się, że zadbały o zielone elementy stroju i przyniosły narysowane portrety legendarnego krasnala.
Po całym występie grzeczne osoby dostały nagrody (cukierki-oczywiście zielone). Dzień Świętego Patryka minął wspaniale.

Autorka notatki-Ola Ś.


St Patrick's Day

5 komentarzy :

  1. Anonimowy3/18/2016

    Brawo Oliwka, Ola,Alessia, Lena i Weronika!!! Pokazałyście, że potraficie świetnie połączyć naukę z fajną zabawą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/22/2016

    super! gratulujemy zdolności organizacyjnych, inicjatywy, super zaangażowania i pomysłów! dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/22/2016

    Czy było rozstrzygnięcie tego konkursu na Irlandzkiego skrzata w naszej klasie? Nie było mnie, bo byłem na koncercie i moja siostra, Weronika dostała różne rzeczy i gdy dzwoniłem do kolegi, żeby się dowiedzieć, powiedziano mi że nic nie było. Mikołaj Szeliga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Jutro dostaniesz swoją nagrodę.

      Usuń
    2. Anonimowy3/22/2016

      Hurrrra!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie postem. Komentarz będzie udostępniony na blogu po zaakceptowaniu przez moderatora.